Dia SUPERMAN Aku



Hanya DIA yang mampu tahan dengan perangai aku yang mengada², sensitif, ego, pentingkan diri, x dengar kata, keras kepala dan bla.. bla.. bla..

Hanya Dia yang aku ada tuk meluahkan segala kegembiraan, kesedihan, kecewaan, kesakitan

Hanya Dia yang sanggup lakukan apa sahaja demi pertahankan aku

Hanya Dia yang sentiasa bersama aku ketika susah dan senang

Hanya Dia yang tidak jemu menyanyangi dan menjaga aku ketika aq berada jauh dari keluarga

Hanya Dia yang sanggup korbankan sepenuh masa, tenaga, dan rehatnya untuk memenuhi semua kehendak aku

Hanya Dia yang rela tidak pulang kampung berhari raya bersama keluarga kerana menemani aq beraya di perantauan

Hanya Dia satu²nya insan yang istimewa yang aq menemani aku sepanjang hayat




DAN


AKU hanya akan menyanyangi DIA seorang
AKU hanya akan mencintai DIA seorang
AKU hanya untuk DIA seorang



THANKS Sudi Baca Entry Ini... Tekan LIKE jika SUKA... Bagi COMMENTS jika Menarik tau..! ;)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...